top of page

Vår pasientreise

Hos Frisk Tannhelse er vi opptatt av hvordan du som pasient opplever tannlegebesøkene hos oss. Historisk har et tannlegebesøk vært forbundet med smerter og dårlig erfaringer. Hos oss vil vi at hvert eneste besøk skal bli et vellykket besøk.

Vi ønsker den beste opplevelsen for deg som pasient - fra start til slutt.

Besøk hos oss skal være ttygt

01

La oss bli kjent

Hvem er vi og enda viktigere - hvem er du?

Hos oss ønsker vi å sette av god tid til å bli kjent, slik at vi kan kartlegge alle dine behov og ønsker. Dette innebærer en samtale i et av våre samtalerom.

02

Sammen kartlegger vi dine behov

Vi er alle forskjellig og noen har større behov enn andre, og det er noe vi synes at det skal tas hensyn til. Dersom du har problemer med tennene dine, har vonde erfaringer, vegrer deg for å smile eller har uttalt tannlegeskrekk, er dette noe vi ønsker å vite. Vi tar hensyn til din tannlegeskrekk, din økonomi og dine tannhelseproblemer dersom du ønsker det.

På den måten kan vi planlegge mest mulig om deg - noe som gjør behandlingen så forutsigbar som mulig.

Vi setter av god tid til de gode samtalene
Vi er opptatt av forutsigbarhet

03

Skreddersydd behandling

På grunnlag av tidligere kartlegging, legger vi opp et behandlingsløp som passer til deg. Du mottar et detaljert kostnadsoverslag og behandlingsplan av oss før oppstart av behandling.

På den måten blir du som pasient ivaretatt på best mulig måte, og du får tenner og et smil som er skreddersydd dine behov.

04

Oppfølging og tilbakemelding

Vi er veldig opptatt av at din opplevelse skal være så god som mulig. Vi har god dialog underveis, slik at vi kan tilse at du blir så fornøyd som overhodet mulig med behandlingen hos oss.

Det er viktig for oss at du føler deg trygg
bottom of page